annem ve ben

annem ve ben

13 Şubat 2011 Pazar

OYUN GRUBU TOPLANTISI

uzun zaman oldu yıne. son donemler yanı son altı aydır hayat çok hızlı. Sonbahar bitti kış geldi, bahara az zaman var. İstanbul bu yıl kar göremedi. Evet soguk yerınde ama kar olmadan mıkroplar temızlenmıyor.
Kımınle konussam ya kendisi yada çocucugu hasta.Kar yağsın istiyorum artıkkkkkk....

bu zaman diliminde 3. toplantıyı sevgili Nihan'da yaptık. Zeynep ve Ömer bizi bekliyordu. Gün Zeynep hariç hepsi için harika geçti. En sevdikleri çizgifilmi açtık. Biraz oyun birazçigifilm derken gün bitti. ama Zeynep kuzum kendi yaşına uygun çizgifilm için epey agladı maalesef...

ardından 4. toplantıyı yaptık. kırmızı yanaklı eylül ve annesi Duygu'nun evindeyiz. Diger toplantılardan farklı bir havası var bu toplantının. ilk dakikalar alışmak için biraz kavgalı ama sonrası muthiş. Hepsi birbirine
sesleniyor, oyunlar oynuyor, birbirlerini öpüyorlar. Bu evde en çok merdivenlerden korkuyorum. inip çıkmak
hep orda oynamak istiyorlar. Nekdar yasaklasan da seni dinleyen olmuyor :)



evet bu toplantıdan bır sahne çok sevdim bu resmi...



bu toplantı sonunda artık birbirlerine sarılmaya , birbirlerini ugurlamaya başladılar. Sahneler
görülmeye değerdi. Artık gitmemek için annelere itirazlar başladı. Hayııyyyy anne hayıyyyy gitmeyelim..
kızlar bu toplantılarda artık çok yoruluyoruz ama ben çok seviyorum. Tanrım , acıyla mı  besleniyorum.





sonraki toplantı sevgili derininin evinde buyuk bir hevesle bekliyoruz:)