annem ve ben

annem ve ben

13 Şubat 2011 Pazar

HOKUS POKUSSSSS


hayır hayır sihir yapmaya başlamadık. Bu Efe'ciğin yenı okulunun adı. daha dogrusu oyun atolyesi. Dört derslık bir atolye. Okulda dersler için güzel şeyler söylüyorlar ama içgüdüsel olarak bir işe yaramayacagının
düşünüyorum. Biraz muzik okulunu özlesin diye başladım. Yıne donusumuz oraya olacak:)
Cuma aksamı Betul'cugumun davetlisi olarak onlara gittik. Efe yol boyunca Ege ağabiye gidiyok anne , Ege agbiye deyip durdu. Aksam boyunca çok mutluydu. Ege agbısı ona buyuk tırlar, arabalar verdi.
Ama encok bateri odasını sevdik.. Aslında bır müzik aletleri odası desek daha dogru. Mandolin, gitar, bateri seti(bunun adı farklı olabilir. Ben su an uyduruyor olabilirim:) ama o baterinin onune oturup, bagetleri birbirine
vurmaya , davula vurup zilleri çalmaya başlayınca anladım ki bunu seviyor. odadan çıkmak istemedi.
Her salona geldiğimizde'' Ege agbı galk galk hadi gidiyok aşagı gidiyok. bateri çalıyok dedi durdu.

Gidiyok, geliyok, yapıyok da nerden çıktı anlamadım:) Önce sınır yapıyordum ama artık keyfini çıkarıyorum:)