annem ve ben

annem ve ben

21 Aralık 2010 Salı

SON GÜNLER HIZLI YENİ HEYECANLAR VAR

uzun zamna oldu birtürlü fırsat bulumadım. Çok şeye zaman ayırdım ama buraya yazamadım bir türlü.
bu uzun zamana bir oyungrubu toplantısı sıgdırdık .sevgili nilo ev sahibiydi. mert 1. yaşını kutladı. büyüdüğünü cümle aleme bir parti ile bildirdi. Araya yeni heveslerim takılarım ile ilgili site girdi. Bu arada canım kardeşim Murat'ımı askere yolcu ettik. haftalar yetmez saatler yetişmez oldu. Hızlı geçiyor zaman. Araya yagan karları ve soguk havayı da sıkıştırdık. Yeni yıl geliyor her yer ışıl ışıl süslendi. hepsine sırayla bakalım:)

oyun grubu yeni dönemi toplantısının ilki bizde yapılmış nispeten sakin geçmişti. Ama 2. toplantı evlere senlik geçti. Her gün bir arada oynamaları ve birşeyleri paylaşmaları zorlaşıyor. erkekler arası centilmenlik ve rekabet  üst düzeydi. Efe'cim ve Deniz kızlara süper davranmaya başladılar. herşeylerini paylaşıyorlar, koruyorlar, sıkıştırıp öpüyorlar. umudum birbirlerinede aynı sevgiyi göstermeleri. Arabaları paylaşma sorunu var aralarında.) Anneler yedi içti sohbete devam her zamanki gibi....Bu toplantıları seviyorum. beraberber olmak birbirini anlayan insanların varlıgı süper:)