annem ve ben

annem ve ben

20 Kasım 2010 Cumartesi

29 Ekim Cumhuriyet bayramamız 3. kutlaması:)

evet 3. defa kutluyor oglum. İki yıldır senliklerle:) e yeni dogdugu yıl hiçbir şey yapamamıştık.

her yıl gibi bu yılda caddeye indik. Sabah hava çok soguk ve çok yagmurluydu. Aksama hareket olmaz
diye düşünüyorduk ama yanıldık. Cadde yine çok kalabalık, hareketli ve renkliydi. Her yerde renki yanan ışıldaklar,üstü ışıklı taçlar, bayraklar, balonlar, rüzgar gülleri…. Tabi hepsi kırmızı beyaz ….
cadde muazzam güzel. Yürüyüş ekibi ile çok uzun yürümeyi başaramadık ama ''carnaval turko'' ritim grubu ile
uzun uzun takıldık. Gençler harika hep beraber ellerinde davullar, bateriler, bagetlert, ziller , defler çalıyorlar…

ınsanı kıskandıracak şekilde eglenerek, aşkla ve keyif alarak. Tabı enerjıleri bize de geçti. Dans edenler,
ritim tutup eglenenler , zıplayanlar…. Bizde aynı çoskuyu yasadık. İçlerine katıldık , onlarla yürüyüp
ritim tuttuk, zıpladık hopladık. Bizim kadar Efe 'de bundan keyif aldı. Zıpladı , koştu , bayrak salladı bol bol:)
eee nede olsa oda bir müzik okulu ögrencisi ve çalınan aletler tanıdık öyle değilmi:) oda tadını çıkardı
bu durumun. Grup elemanlarına da ayrıca Efe'cige gösterdikleri ilgi ve hoş görü için ,böyle bir günde
Cadde de bulunanları ateşleyip keyifli bir gece geçirmlerini sağladıkları için ayrıca teşekkür ediyorum.

eve çok yorgun dödük….
Araba koltugunda oturan Efe'ye annesi sorar: Efecim begendin mi? Eglendin mi?
efe: evet anlamında kafasını sallar
anne: peki yine gidelim mi?
efe: hayırrrrrrrrr olarak kafasını sallar
okadar yorulmuşturki tekrar eglence değil sadece uyku istegini bu şekilde dile getirir…