annem ve ben

annem ve ben

20 Kasım 2010 Cumartesi

23 EKIM C.TESİ

Hastahane günlerimiz umarım geride kaldı. Bu sabah kahvaltı var. Oglum ve arkdaşları oyun odası ve ablaların oldugu bir mekanda.heyecanlıyız biraz olsun kendini iyi hissedecek umarım.

Mekan küçük ve masalar sıkışık, içerisi kalabalık, işletme zihniyeti kötü … zuzu cafe..Ama biz birlikte eglenmeyi başarabiliyoruz. Bukadar olumsuzluk bile bizi yıldırmadı. Biraz oyun odası biraz kahvaltı masası arasında gidip geldik. Yedik sohbet ettik:)kuzumu fazla yormadan 12:30 kalktık oglumun oksijen saatı var kaçırmamalıyız:)

öğleden sonra da müzik okulundayız. Zıplayıp hoplayıp oynadı. Fazla yorulmamak gerekliymiş.
Fazla zıplayınca yine öksürük kırızımız tuttu dinlenince iyiyiz … Allahım gitsin bu mikroplar bizden artık:)
Aksama da dogru Kadıköy Balık Pazarına. Karar verdim yavruma balık yedirecegim. Ama o daha çok
yeme kısmını değil her yerdeki balıkları seyretmeyi tercih ediyor.
Hamsileri pişirdim ama Efe'cik yemek istemiyor. Yemek boyunca ekmek kemirdi sadece :)
o yemedi ama babası ve ben afiyetle hepsini yedik:)