annem ve ben

annem ve ben

27 Temmuz 2010 Salı

BAHARIN KADINI MORENGİN...



Bu gün mailleri açtım bakarken çok eskilerden bir arkadaşımın mesajını gördüm...
Yıllar var oturup konusamadık...Sohbet edip keyfini çıkaramadık BAHARIN ...
aslında birazda arada kırgınlıklar vardı. Anne olmuş. Hamilelik çok yakışmış...
Dünyalar tatlısıda bir oglu olmuş...
Uzun,sağlıklı ve mutlu bir hayat diliyorum küçük kuzuya...
Seni yeniden hayatımda görmek beni çok mutlu etti baharın kadını:)

Evet baharın kadını. En çok baharı sever..papatyaları ...Büyük adayı Ayayorgi Tepesini...Sezen şarkılarını mısra mısra bilir içine girer ve onlarla yaşar...
derin düşünür çok analiz eder ve tespitleri de dogru çıkar...Ortaköyde keyifli kahvaltılar, huzurlu seyehatlar ve tatiller yaparsın onunla. Hep gülümseyen bir yüzü
vardır minik kısık gözleriyle bakar hayata. Ya Sezen dinler yada kitap okur. Sabah erken kalkar uyumaz. Kalın birkabuk vardır üzerinde dik ve güçlü durur ama çok hassas , narin ve kırılgandır...

Yazdıkça fark ettim ki hayatımda olmanı özlemişim...

Seni seviyorum...