annem ve ben

14 Temmuz 2010 Çarşamba

26 HAZİRAN 2010 CUMARTESİ ALTINOLUK MACERASI

Macera evet doğru kelime...
Oglum ve ben....
İstanbul'dan Bostancıdan deniz otobusu ile yola cıktık...
sırtımızda cantamız elimizde valizimizle özel bir seyehat ve tatil.)
Heyecanlıyım. Babamız yok iki kişilik ilk tatilimiz oğlumla:)
Deniz otobüsü 3 saat sonra Bandırma'daydı. Oglum deniz otobüsünde uyumus , oynamıs, arkadaslıklar kurmus ve yolculugu bitirmişti. Ben de heyecan devam ediyor.
İndiğimiz yerde otobüsler olacagını okumuştum internetten, binip Altınoluk yolculugunu tamamlamayı düşünüyorduk. ama planlar şaştı. Artık Bandırmadan Direkt Altınoluk otobusu yokmuş.
Atladık otobüs terminaline giden dolmusa bu arada oglumun ilk dolmus macerası:)
Terminale indik Altınoluk yolcusuyuz dedik ama maalesef dediler. Saat 15:00 den sonra
sefer yok. Burdan Balıkesir'e geçerseniz otobus bulursunuz ...
Atladık Balıkesir'e gittik oglumla. Yollardakı tum ineklere, kuzulara seslendik.
ineklere: möööööööööööö git
koyunlere : meeeeeeeeeeeee gel dedik.
ön ,arka ve yan koltukda oturan herkesle ahbap olup sohbet ettik yediklerine ortak olduk:)
Balıkesir'e geldik saat 18:00 gidip bilet almak istedik Altınoluk için ..
ama maalesef saat 18.00 den sonra ordanda otobus kalkmıyormus:(
Burdan Edremit'e gecerseniz ordan gidebilirsiniz dediler. Mecbur düşdük Edremit yollarına 1 saat 45 dk. suren yolculuk sonunda vardık. Burdan dolmuş ile 30 dk.a
sonra Altınoluk semalarına gelebildik.
Yol boyu oglumla seyehat süperdi.Keyifli ve hiç unutulmayacak kadar güzel geçti. Kime söylesem 10 saatte İstanbul'dan Altınoluk'a gittigimi bana acıyan gözlerle bakıyorlar. ama benim için öyle değildi. inanılmaz keyifli bir yolculuk oldu. kuzum yolculuk süresince beni hiç üzmedi, yaramazlık yapmadı. arkadasımla seyehatte gibiydik. Yolculuk boyunca sohbet ettik, kitap okuduk, molalarda yemekler yedik...
Uzun yıllardır yemediğim kadar lezzetli yogurdu Balıkesir terminalı içindeki lokantada yedim. Ellerinize sağlık..

Bu yolculugun tadı damagımda kaldı....İstanbul Bostanbcıda 13:00 da baslayan yolculuk
gece 22:30 da Altınoluk Zeus şelale villaları sitesinde son buldu:)