annem ve ben

annem ve ben

19 Mayıs 2010 Çarşamba

anneler günü



09 mayıs 2010 ANNELER GÜNÜ


Bu yıl 2. anneler gümüzü kutladık oglusum ve askımla…
Gecen yılın ilk olması sebebi ile daha bir görkemli kutlama olmustu. Babamız hamilelik sürecinden dogum ve
sonrasını kapsayan bir cd hazırlmıştı . İçinde resimler, düşünçelerini anlatan kısa kısa yazılar ve müzikler
vardı. Seyrettiğimde hiçkırıklarıma hakım olamamış ve aglamıştım. Çok keyifli ve güzeldi.Her izlediğimde
halen ilk ankı duygular içine giriyorum.

Bu yıl daha çok bizim annelerimizle günü geçirdik:) kendimizin anne oldugundan daha öte onların ki
daha kutsal daha önemli hissiyatı vardı. Sanırım anneler için çocukları kaç yaşına gelirse gelsin çocuk,
çocukları içinse anneler , kendileri de anne olsadahi anneleri özel anne. İnsan kendini değil de
annesini düşünüyor bu günde:) Sabah maraton vardı önce benim annem için karşıya geçtik.
oglum annanesine çiçek götürdü hep beraber dışarda kahvaltı yaptık. Oglusumun nannanesi, dadısı,
tiyzesi (bu arada oglum böyle söyleyebiliyor da) keyifli ama çok kalabalık olmasının verdiği bazı sıkıntılara
ragmen güzel bir kahvaltı oldu. Ordan dogrruuuuuuu diger anneye yanı babaanneye gidildi.
oglusum bir demette babaannesine çiçek götürdü. Bu arada ilk defa dün anneler gününde
tam ve net bir babaanne dedi hatta defalarca pek hosumuza gitti.

gün bitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Bu defada biz çekirdek aile anneler günü kutladık..
nasıl mı? Oglumu cadde bostan parkına götürüp bol bol salıncakda sallayarak ve kaydıraktan kaydırarak:)
bu arada oglum ve askımın kırmızı güllerinide unutmamak gerek tabi.

evet gün bittiginde ben çok yorgundum ama çok mutluydum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder