annem ve ben

annem ve ben

19 Mayıs 2010 Çarşamba

06 MAYIS 2010 PERSEMBE İZMİR'DEYİM


06 Mayıs Perşembe

Sabah çok erken saatte (05:00) yola koyuldum. Bugün İzmir yolcusum.İstanbul bu saatler sakin sessiz.
sanki hep böyle durgun ve dingin insanın içini huzur kaplıyor. Yollar, ağaçlar sıra sıra geçtiğimiz sokak lambaları…
Sanki koşan ve hep yaşan, her an başına neyin geleceği belli olmayan kozpolik şehir değil karşımdaki..
Bu duygular , uyku isteği ve mutlu bir ifade ile havalimaına geldim.
Uçak biraz rötarlıda olsa yola koyuldu bende son okudugum kitaba gömüldüm. Artık inişe geçtiğimiz
anonsu beni kendime getirdi. (Bu arada Elif Şafak- Aşk kitabını okuyorum.Yorumlar sonra)
İzmir…
Pırıl pırıl, ışıl ışıl sıcak ve renkli…
Bu şehri ve insanlarını seviyorum.
Herşey elinin altında derli toplu iş halletmek için saatlerini harcamana gerek yok.
Devlet daireleri hariç insanların çogu sıcak gülümseme dolu , sanırım devlet dairesinde çalışacak olanları özel testle alıyorlar:)
Uzun zamandır süren yorgunluk, gerginlik, heyecan yaratan işimizin artık son demlerini hallettik İzmir'de.
İşin sonuna gelmek , herşeyin sorunsuz halledilmiş ve bitmiş olması beni ayrıca mutlu ediyor. Bukadar emegin boşa gitmemiş
olmaması ve mükafatını görmeye başlamak süper bir duygu…
Tum bu işlemleri hallederken hep yanımda Sevgili arkadaşım Burcu vardı. Kendisine ve ailesi çok minnettarım.
Yardımları ve destekleri beni inanılmaz mutlu etti yanlarında oldugum her an kendimi iyi hissettim.
Ailelerinden biri hissini bana yaşattıkları içinde tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Benım içinde artık İzmir de bir ailem daha
var diyebiliyorum.
canım arkadaşım Burcum…
Tum gün benimle ordan oraya koşturdugun ve bu işleri halletmem için verdğin sonsuz destek için sana
tekrar tekrar teşekkür ederim. Bilmeni isterim ki istanbul da da bir evin bir ailen ve seni seven insanlar var.
Bu arada okadar yorulmana ragmen yüzünden eksik etmediğin gülümseme içinde ayrıca teşekkür ederim:)
Tabi biz dışarda koşturuken içerde işleri toparladıgı için canım Gülcan'ıma da ayrıca teşekkür etmeliyim.

Gün yorucu ama sonu güzeldi. İzmir ofisdeki diger arkadaşlarla beraber Kordon'da bir yere oturduk.
Sohbet , muhabbet, kahkahalar havada uçuştu. Geceyi mutlu bitirerek ayrıldım aralarından..
döndüm sakin bıraktıgım ama beklediğim gibi karmaşık buldugum hızlı şehir İstanbul'a.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder