annem ve ben

annem ve ben

24 Mart 2010 Çarşamba

18 aylık oldummmmmmmmmm




17.03.2010 carsamba….


bahar artık basladı … Cemrelerin üç taneside 1 hafta ara ile düştü….
mutluyum….
çünkü heryer artık yeşil, heryer rengarenk çiçek olacak..
çünkü insanlar daha sıcak, daha hoşgörülü olacak…
güneşi görmek benı mutlu ediyor:)
kuş cıvıltıları esliginde askımla kahvaltı yapma fikri, cimlerde oglumla koşturma fikri
benı heyecanlandırıyor…
Kısacası baharı ve getirdiklerini seviyorum:)

bugun oglum tam 18 aylık oldu. 1,5 yas ve sendromları bizimle…
merdivenleri tırmanmak, koşarak yürümek, bütün hayvanların sevmekle dövmek arasında
gidip gelmek…
kendimizi yerlere atmak , isteklerimiz için aglamak, yemek yemeyi reddetmek vb….
bunları yazıyorum ama durumdan mutsuz oldugum için değil keyif aldıgım için…
her evresini seviyorum oglumun, babasıyla konusup yaptıklarına gülümsemek ..
son zamanlardakı mutluluk kaynagım diyebilirim.
Çok yogun ve zor günleri ailece geride bıraktık. Oglum ve askımdan ayrı günler
hatta haftalar aylar geçti desem yalan değil.. Aslında bırlıkte ama uzak olduk…
Birbirimize zaman ayıramadık. Durum bizi epey zorladı:(
ama hepsi geride artık…
tadını çıkarıyoruz birlikte oılmanın ,oynamanın zaman geçirmenin…
bu süreç bize bunu ögretti sanırım…

bukadar yorulmanın keyifli sonuclarını görmeyi heyecanla beklıyorum:)
umarım mutlu son diyecegiz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder