annem ve ben

annem ve ben

12 Şubat 2010 Cuma

UYGAR'IN DOGUM GUNU VE KORKUTAN DÜŞÜŞ








10 ocak Pazar

Bugun oglum çok keyifsiz hasta oluyor sanırım…
babamızdan bulaştı oda çok hasta hapsırıp duruyor…
Kuzum da sürekli kafasını koyacak yer aradı sümüklerini sildirmedi…
biraz kendine gelince dogru UYGAR agbisinin dogum günü partisine..
Güzel basladı oynadı eglendi birsürü çocuk mutlu mutlu dolandı..
taaaaaaa ki merdivenlerden yuvarlanıp yüzünü ve dudagını vurana kadar..
ömrümden ömür gitti inanın…
Çok üzüldüm hele yerden kaldırıp agzının kanadıgını görünce…
iyice içime üzüntü çöreklendi..
Çok şükür çok hasar vermeden atlattı…Sadece dişleri dudagını kesmiş…
Sadece diyorum ama daha korkunç senaryolar yazdıgım için saniyeler içinde kafamda...
hiç birini yasamamış olmak mutluluk verirci oldu…
aksam kuzuma daha sıkırı sarılarak uyudum…
sanırım düşerken yanında olmadıgım için vicdan azabı cekiyorum…
Kucuk kuzum seni çok seviyorum..
Seni koruyamadım için beni affet lütfen…
Sanırım affetti aksam yatarken bana öpücük konduruyordu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder