annem ve ben

annem ve ben

5 Ocak 2010 Salı

YENI YIL


yeni yıl , yeni yıl, yeni yıl....
bekledik hayal ettik (özellikle tatil bölümünü):)
sonunda geldi ve çok hızlıca bitti ne yazıkkı..
neler hayal etmiştim aslında ... çok azı oldu :)
olsun bu halıylede çok keyifli geçti..
yıl bası aksamı kucuk Mert geldi evimize ziyarete...
yeni yıla mıs gibi bebek kokusu ile girdik :)
sonra aylardır görmediğim istanbul dısında yasayan arkadaşlarım İstanbul'daydı..
onlarla görüştüm...
günlerdir bilet bulamadıgım Avatar için sinema yollarına düştük süperrrr bir film izledik...
çerez niyetine Yahsi Batı filminde arada izledim...
oglumla bol bol vakit geçirdim:)
son gün Kuzularım Ece ve Ege'yi görmeye gittik eglendik oynadık...
veeeeeeeeeeee tatil bitti:(

olsun çok güzel ve keyifliydi...

yenı yıldan önce oglum sonra tum sevdiklerim için saglık diliyorum..
yuzlerinde eksik olmayan gülücükler ve mutluluk aynı zamnda..
her istediğimi yapabilecek kadar para ve..
keyifli tatiller diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder