annem ve ben

annem ve ben

8 Ocak 2010 Cuma

özgürlük


bu aralar alıp basımı gitmek gelir içimden...
uzak ,sakın ama yeşil olsun..
aslında hem yeşil olsun hem deniz...
hem yagmur olsun ,hem kar ama arada güneş de bana gülümsesin istiyorum..
biliyorum çok sey istiyorum bu kalabalık İstanbul'dan..
belkide son günler çok hızlı hayatımda..
ogluma zaman ayıramıyorum, askıma, evime, kendime ...
yavaslamak yada hızlanmak,
herseye yetişmeek ama yorulmamak istiyorum..
oglumla uzun uzun oynamak zaman gecirmek kahkaalarını dinlemek istiyorum..
ufff çok seymi istiyorum bilmiyorum...
bilen varmı?

4 yorum:

  1. Bizimle görüş şekerim sana iyi geliriz:D

    YanıtlaSil
  2. eveeet sonunda üye olabildim yorum yapabilirim..teyzesinin kuzusu canım benim efem..sen aramıza katıldığından beri hayatımıza farklı bir tat geldi neşe kaynağımız oldun seni çok seviyorum göz ağrımız bizim..teyzen olarak anne yarın olarak bana ihtiyaç duyduğun duymadığın her an yanında olacağıma sana söz veriyorum..ilerde bu yazdıklarımı aleyhime delil olarak kullanabilirsin :) kardeşin mertle beraber büyümenizi çok şey paylaşmanızı istiyorum..bir an önce teyzecimmm demenide dört gözle bekliyorum kuzum :)

    teyzen yeliz

    YanıtlaSil
  3. ee ben yorum yaptım neden çıkmamış ühühüüh..

    YanıtlaSil
  4. ''teyzecim'' diyemiyorum ama senı seviyorum....
    canım teyzem:) derdi eminim oglum...
    canım kuzucum mertımıde çok öpüyoruz oglumla...

    YanıtlaSil