annem ve ben

annem ve ben

24 Aralık 2009 Perşembe

oyun grubu 1. toplantı


05.12.2009 ilk oyun grubu toplantısı





















oyun grubu
Evet baslıktanda anlaşılacagı gibi oglum ve yoga arkadaşları bir oyun grubu kurdu:)
Bir oyun grubumuz var artık…
3 hafta aralıkla birimizin evinde toplanma kararı aldık.
hepsi aynı yas grubu beraber vakit geçirsinler oynasınlar istedik…
ilk toplantı bizde yapıldı…
süperdi… her tarafta oyuncaklar (toplamak için 2 saat harcadım)
her biri bir kosede kafasına göre taklıyor…
Bazı oyuncaklar talepte tavan yaptı pek kıymetliydi…
aglamadan birbirlerini uzmeden günü tamaladık…
Biz anneleri merak ediyordum …
nekadar çok yorulacagımızı düşünüyordum ama düşündüğüm gibi olmadı…
kuzular keyifle oynayınca bizde rahat rahat yedik , çaylarımızı içtik,sohbet ettik…
EFE ev sahibiydi…. Oyuncaklarını paylaştı arkadaşlarıyla:)mutluydu…
DERİN 'cim hiç boyuna kılosuna bakmayın fena güçlü istediğinden de vazgeçmiyor…
EYLÜL resim çektiriken annesi '' çirkin ol kızım''dediğinde gülerek poz veriyor:) süper
EYLÜL bu ikincisi… Çok narın kuzumuz adapte olmamız zaman aldı ama sonra fırtına…
annemızden ayrılmak biraz sıkıntı oldu alısana kadar hersey:)
ZEYNEP en büyügümüz ablamız diyebiliriz 3,5 yasında kuzularımızla çok ilgilendi boncuk gözlü…
DENİZ 'cim çok hastaydı toplantısına katılamadı:( Çok geçmiş olsun diger toplatıda insallah…
Deniz'cim ve annesi katılmadı üzüldük , hep andık ,sohbetlere dahil ettik…
ilk toplantı kazasız belasız çok da süper bittiiiii..
darısı ikinci toplantıya bakalım:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder