annem ve ben

annem ve ben

3 Ekim 2010 Pazar

profösyönellik mi? iki yüzlülük mü? ...

gün kırılgan başlamadı aslında gayet iyi ve keyifliydi…
sonu kırılgan ve mutsuz bitti…
birkez daha insanlara ve iyi niyete inancımı yitirdim…
riya ve iki yüzlü olmanın her tarafı sardıgını , çıkarlar söz konusu oldugunda
kimsenin gözünün bir şey görmediğini anladım…
Hak , adelet gibi kavramların yok oldugunu görüyürum.
bundan dolayı mutsuzum, üzgünüm ve kırgınım…
bu soguk savası yapabilir , dik durabilirmiyim bilmiyorum…aslında istediğimden de emin değilim...
iki gündür bunları yasadıgım için bagırarak aglamak istiyorum…
Dokunsalar, neyin var deseler yada hayırdır vb. fark etmez ilk cümle bagırarak aglamam için yeterli olacak..
çok şükür günü bitirdim....
Agzımdan kızgınlıkla cıkacak olanları engelleyerek ve mutsuz....
bilmiyorum şimdilik susuyor ve bekliyorum...
neyimi..
güvenilecek birilerini...Yada karsımda dik durup bir açıklama yapacak birini...
yarıyolda kalmayacagıma inanacagım ve bırakmayacak birilerini...
biliyorum bir gün bana yapılan adaletsizlik , onlar için de olacak ilahi döngü...
gün gelecek ben bekliyorum....