annem ve ben

annem ve ben

21 Ekim 2010 Perşembe

bereketli gün:)

10 EKIM PAZAR






sabah erken kalkış kahvaltı faslı ama dışarda:)

evde kahvaltı fikrini oturtamadım kafamda haftasonları için:) minik oglumda seviyor dışarda kahvaltıyı:)

ana ogul sürüklüyoruz babamızı da dışarıya:)

ordan okula gittik. Herkez gelmişti. Opuş koklaş yapamdım. Hastayım bu hafta . Soguklar beni

erken buldu bu yıl. Kuzuları da öpemedim tabiki:(

okulda bu defa daha ilgiliydi. Son gunlerde bir cekıngenliktir, utanmadır gidiyordu. Bazen hiç

bir hareket yapmıyor duruyor sıfır katılım bazen hepsini hevesle yapıyor. Bakalım okul maceramız nasıl bitecek:)



kahveye misafirlerimiz gelecekmiş okuldan hızla eve döndük. Eve dönüş fikrini önce sevmedi ama

baktı ağbi gelmiş oynayacak ooo mutlu oglum..Sohbet ,muhabbet 15:00 gibi yolcu ettik.

yavrum yorgun düştü.Uykuya yenildi gözleri….



aksama da misafirimiz var:) Bereketli bir gün oldu…

Uygar ağbi ve maya bizimle olacak.

Maya 'cım nasıl minik , nasıl tatlı ve tombul yanaklı ..misss gibi kokuyor bebek kokusu…

evet evet anladım oglum büyümüş benim:)