annem ve ben

annem ve ben

19 Ekim 2010 Salı

03 EKIM 2010 HAYATA TUTUNMA MUCIZESI

Ece ve Ege sizleri çok seviyoruzzzzzzzzzz

Dogum gününüz kutlu olsun. Yıllar size hep mutluluk ve sağlık getirsin …
Pazar tüm gün evdeydik ama önemli bir gündü bizim için. Dogum günü vardı ailede..
Yıllar önce 30 haftalık hayata tutundu Ece ve Ege. Hepimiz ama ençokda anneeri ve babaları
yürekleri ağzında sevinçli, üzgün, mutlu ne olacagını bilmez beklediler yogun bakımdan çıkmalarını..
damla damla beslediler diyebilirim pamuklara sardılar büyüttüler….
Yıllar geçti üzerinden artık 6 yaşlarını bitirdiler, okula başladılar , kocaman birer abla oldular oğluma.
Hiç gözümüzün önünden silinmeyecek anılar bıraktılar . En son oglumun dogum gününde
gözlerim yaşararak seyrettim mutlulukla…

Ece ve Ege , Efe'nin dogum gününün yapıldıgı mekana dogru yürüyorlar.

Efe benim kucagımda sürekli aglıyor ,kucagımda gezdiriyorum...…

anne: Efecim bak Ece ve Ege geliyor

efe: aglamayı bırakıp karşıya bakar , Ece ve Ege'yi görüp susar.annesinin kucagından inip onlara koşmaya başlar….

efe: Ece , Ege, Ece , Ege, Ege sevinç çıglıkları ile boyunlarına atlar birbirlerine sarılır üçüde.. ilk aglamayı kestiğini güldüğü dakikadır…

anne: bakar ve '' kan çekmesi bu galiba'' der gözleri nemli yüzünde gülücükle…

türk filmi gibi oldu ama olay aynen böyle başladı bitti.

Kızlarrrrrrrrrrrrr sizi seviyoruz iyiki dogdunuz, iyiki inatçı çıkıp hayata tutundunuz:)