annem ve ben

annem ve ben

26 Eylül 2010 Pazar

18 Eylül Cumartesi….dış kontrolu , parti hazırlıkları




Gün hızlı ve hareketli başladı…

Yarın (Pazar) büyük günbizim için…
Günlerdir oglum için yapmak istediğim dogum günü partisi için koşturuyorum…
Sonunda mekana ve menuye karar verdik dostları ve oglusumun arkadaşlarını davet ettik…
Benimde aklımdaki son noktayı halletmeye sıra geldi..
Erken kalkıp Eminönü yolu tuttum bu sabah:)
Parti için tüm çocuklara oyuncak almak istiyorum….
Dogum günü pastamızın üstüne süs ve bol balano ihtiyaç var:)
Eminönünü çok seviyorum günlerce gezssem su gibi para harcasam gözüm görmüyor…
Tüm istediklerimi aldım ve geri donuse karar verdiğimde saat 15:00 olmustu…
keyifli bir tekne gezisi ile Kadıköy ordan eve :)

Dogru eve ama harakete devam. Bu gün oglumun dış kontrolu var yine….
Güler yüzlü sevgili Nadya ablamıza gittik…
İlk dolgumuzu yaptırdık dogustan gelen dışımızde bir leke vardı onu temizledik…
Birde dişlerimizin üsütüne flor kapladılar uzun sure kullanabilelim ve cürük oluşumunu engelleyelim diye..
Oglum hiç korkmadan, ağlamadan ve en güzeli gülümseyerk mutlu oturdu dişçi koltuguna…
hem çizgi film izledi hemde dişleri yapıldı. Nadya ablasının tum isteklerini tam ve dogru olarak yerine
getirdi. Bu kontrolden hepimiz çok mutlu ayrıldık….
tekrar çok teşekkür ederiz doktorumuza…