annem ve ben

annem ve ben

22 Ağustos 2010 Pazar

07.08.2010 Cumartesi SICAKKKKKKKK

Sanırım bugun yüzyıl sıcakları vardı İstanbul ve civarında…
Yaprak kımıldamıyor otudugumuz yerde terliyoruz. Minik kuzum ve sıcak birbirlerini çok sevmiyor.
Tüm gün 20 defa banyo yaptı yavrum. Evin küvetini havuza çevirdik suyu surekli açtık oda suyun altında
kovaları , kürekleri , ördekleriyle oyunlar oynadı.
Kuvetten çıkmak sudan kopmak anlamına gelmiyor oglum ve benim için …
Kuvet dışındaki vaktımızde de …
Doldurduk kovaları dogru balkona , önce balkonları yıkadık ardın sularla oyun oynadık.
kaç defa ıslanan üstümüzü değiştirdim hatırlamıyorum ama çok eglendik. Su ile oynamadıgımız zaman
hep mız mızdı….Sanırım bir gece once onu bırakıp babasıyla gidişime bıraz içerlemiş:)
Öğlen uyumayı da reddettik. Aksam saat 16:00 da anca uykuya daldı…Annede temizlik yapmaya
başlayabildi:) Yorucu ama güzelllllll bir Cumartesi oldu bizim için.Çok şey hallettik.