annem ve ben

annem ve ben

25 Aralık 2009 Cuma

yeni yıl coskusu MERHABA 2010



Bir koca yılı daha geride bırakıyoruz….
huzunler, sevinçler, kavgalar hatta kaygılarıyla bırakıyoruz geride…
yenı yıl geliyor…
caddeler ışıl ısıl her tarafda bir yılbası agacı…
içim kıpırdıyor heyecanlanıyorum:)
Kuzumda çok seviyor ısıkları kosarak yanlarına gidiyor:)
gözlerinin içi gülerek seyrediyor, minik parmaklarıyla bana gösteriyor…
baktım cok heyecanlanıyor erkenden kurdum evde yılbası agacımızı…
süslerini taktık ısıklarını yerleştırdık o uyurken…
sabah uyanıp salona girdiğinde agacı gordu …
anlam veremedi taaakiii ısıkalrını yakana kadar….
o ne sevinç anlatamam…..bende de bir okadar mutluluk…
sürekli gidip seyredip sevinçle kosturuyor evde…
uyandıgında yanmıyorsa ısıklar hemen onune gidiyoruz ıh ıh ıh ıh …
gösteriyoruz:) eee bizde çözdük artık hemen yakıyoruz :)
yuzunde bir gülücük beliriyor ki dünyalara bedel….
Birde kar yagarsa deymeyin keyfimize……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder