annem ve ben

annem ve ben

8 Eylül 2009 Salı

Efe'nın 1.yas gunu davetiyesi

b u davetiyeyi teyzemız için hazırladık çok sevıyoruz bu gulen yuzu:)


bunuda babmız için hazırladık:)



Bu gun oglumun dogum gunu davetiyesini hazırladım. Çok heycanlı keyifli bir süreç oldu benım için . Çok garip bir duygu sankı 1 . yas gunu partısı değil de sunnet dugunu yada evliliği gibi ....


Bir çok detay var aklımda :) Davetiye , pasta, ikramlar ogluma frag (Bu bıraz fazla sanırım daha yuruyemıyor bile)baktım..



Bıraz yavas olmalı sındırerek yapmalıyım diyorum ama olmuyor..İçim pıt pır keske oda bu heycanımı anlayabilse , keyiflense, tadını cıkarabılse ama daha çok minik:)



Üc defa dogum günü tarihi değiştirdik dilerim bu son olur ve bu tarihde yapabilirz.

once 26 Eylulde kutlayalım bayram geçsin dedik olmadı annanemız seyahatten donemıyor...

sonra 19 Eylul olsun dedik arefe gunu butun arkadaşları tatıle gidiyor yıne olmadı...

sonundaaaaa 13 Eylul pazar için karar verdık:) mutluyuzzzz


bıraz erken kutlamış oluyoruz ama olsun






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder